+20° i skuggan

Idag har det varit väldigt varmt. Det har varit fruktansvärt skönt, jag och Hanna satt ute i solen och schtekte. Hon brände sig på axlarna och jag har fått FRÄKNAR. Jag hatar att ha fräknar, det är gräsligt. Det är helt otroligt att folk kan tycka att det är gulligt. Eller, det kanske är gulligt, men jag avskyr dem ändå. Vi hjälpte även Hannas mamma Rebecka att städa bilen och jag har tvättat min cykel. Dessutom har jag lärt mig att pumpa cykeldäck (alltid en bra kunskap).
   När Hanna och jag hade suttit ute och njutit i skuggan kom en mycket arg mamma och ville att jag skulle gå ut med ninen. Sagt och gjort, jag gick ut med det lilla monstret. När jag kom in igen hade hela familjen redan ätit lunch, så jag fick äta efter dem. Sedan fick mamma för sig att jag skulle hjälpa henne i trädgården. Det blev FA för mig (Frivilligt Arbete). Suck, det var tråkigt men jag blev lite mer färgad av den somriga vårsolen. Efter ett tag lät mamma mig gå och jag gick och läste en bra bok.

IMORGON ÄR DET SKOLA, JAG GRÅTER

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0