AIK är bäst!!

Så är det och så kommer det alltid att vara, vad än Erica och Maria säger.

Imorse klev jag upp väldigt mycket försent. Klev upp typ 07.10, inte bra. Missade min vanliga buss och tog bussen efter (den är också min vanliga buss nu för tiden). Första lektionen idag skulle jag hålla föredrag. Föredraget handlade om diabetes. Det blev inte en så stor katastrof som jag trodde att det skulle bli. Tyvärr drabbades jag av några hostattacker under föredraget. Lektionen efter hade jag spanska, snyft. Satt och SMS:ade längst bak i klassrummet. Bredvid mig satt Petra, hon SMS:ade också. Mobilnördarna längst bak liksom. Efter spanskan hade vi geografi. Arbetade med min lika mobilberoende kompis igen. Man skulle ta reda på namn på städer av lite bokstäver typ...
   Efter geografin hade vi lunch. Jag, Petra, Erica och Maria satt uppe i biblioteket och skrek, det ska man inte göra på ett bibliotek, biblotikarien blir sur... Bara så att ni vet liksom. Till lunch åt vi köttbullar. Erica tog en av mina, jag ska sno något av henne någon annan gång.
   På matten kändes det som att jag inte gjorde någonting, men det gjorde jag. På musiken blev det lite katastrof när vi skulle knacka rytmer eftersom att killarna aldrig kan göra något seriöst. Vi hade kör en stund med C-klassen. Det suger att ha kör med C-klassen. De är till och med en mer okoncetrarade än klass oss.
   Efter skolan åkte jag och Erica som vanligt till Tekniska Högskolans tunnelbanestation och köpte godis. Satt och flummade i omklädningsrummet på balett akademien. Sedan hade vi balett. Det var min sista balettklass för den här terminen, lite sorgligt. Dessutom ska min fantastiska balettlärare sluta.

Erica har hela dagen gått runt och sjungit Bajensånger. Om någon vill kan de döda henne och hälsa henne från mig. Hon tar nog inte så illa upp, haha.

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: maria

nej becka, hammarby är bäst ;)

2007-04-28 @ 13:54:22
Postat av: busskompisen

mobba inte C-klassen hörrududu. annars skickar jag nalle puh på dig, och du vet vad han kan göra :p

2007-05-17 @ 22:36:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0