April, april din dumma sill - inte

Jag har inte blivit utsatt för ett enda Aprilskämt idag, är det inte sorgligt??  Men det kanske ändå är bra eftersom att jag antagligen skulle gå på det med råge. Suck, det känns ändå som att något saknas om man inte har blivit utsatt för något Aprilskämt första april.

Men i alla fall, fick kliva upp sent idag. Jag blev faktiskt väckt av att Erica ringde och vill leka. Men jag kunde inte eftersom att jag skulle ut till farmor och farfar, trodde jag. Satte mig ute i solen med min kära kanin och arbetade på att få något så när brunare ben, jag kan genast tala om att det inte har gett något resultat ännu. Sedan kom Hanna.Z ut och började hoppa studsmatta (familjen Zacharis satte upp studsmattan idag, nu är det verkligen på väg att bli vår). Jag joinade henne efter en stund. Sedan gick vi ut med Bonny (hon passar honom åt sin kompis). Vi promenerade till Lidingö Centrum och köpte glass. Eller, jag köpte galss och hon köpte en bubbelvatten, hmpf. Sedan gick vi hem igen och jag satte mig framför datorn i cirka tio minuter för att hitta lite fakta om diabetes till mitt kemiarbete. Fick sedan springa till bussen eftersom att jag skulle ut till Breviks kyrka på gudstjänst. Nu har jag gått på alla tio gudstjänster. Jag känner att jag var mycket bättre på att gå i början. Blev så slö nu i sluttampen. Det är ju faktiskt bara två dagar tills jag är tillbaka upp till SBG. Efter gudstjänsten haltade jag ner till tåget eftersom att jag har grymma skavsår (åhh, du grymma värld som gör så att man får skavsår). Väl hemma beställde jag och pappa tågbiljetter så att jag ska komma upp till SBG. Ska sitta bredvid Elin, tihi. NU ska jag skriva på mitt kemiarbete.

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0