Sång på Gården - nu är våren här, på riktigt

Imorse vaknade jag och tänkte att jag var pigg, men när jag skulle resa mig upp från sängen lamslog min trötthet mig och jag föll tillbaka ner i sängen. Upptäckte plötsligt att jag faktiskt var tvungen att kliva upp för att hinna till skolan. Kom med 08.48 bussen och hann till skolan. Vi började med biologi, vi fick rita jättefina bilder som var ganska svåra att förstår tills vi hade fått förklaringar. Efter biologin hade vi Sång på Gården!! Bosse var tillbaka och pratade lika positivt som vanligt. Våren är nu invigd med sång av hela AF och Kungsholmens musikgymnasium, samt AF:s fanatsktiska MANSKÖR. Bosse har dessutom (som varje år) sagt att solen alltid lyser över Adolf Fredriks musikklasser. Efter Sång på Gården hade vi gympa. Jag var inte med eftersom att min hosta lät värre än vanligt idag. Istället satt jag i solen, lyssnade på musik, skickade några SMS (någon som är förvånad) och tittade på när tjejerna i klassen spelade fotboll. Jag kan berätta att det var väligt soft. 

 Erica och Maria softar i solen på ÖIP

Sedan var det lunch. Jag, Petra, Erica och Maria gick till donken... Där åt vi lunch och spanade på kebaber, haha. Vi fick nästan springa tillbaka till skolan för att hinna tillbaka i tid till Gretels lektion. Trots vår brådska kom vi såklart lite försent, men inte så snet att Gretel märkte det och blev arg... Sedan hade vi träslöjd. Jag ska mörda min jävlahelvetesjävlaskitsvepask (jag är hemskt ledsen att jag svär, men jag ska mörda den där asken!! Speciellt det där himla locket som typ kräver en hel termin för att man ska hinna göra det. Mitt MVG i slöjd kommer att försvinna den här terminen tror jag.
   Efter skolan hade jag pianolektion. Det gick typ bra. Min pianolärare var inte helt nöjd med min prestation, det är i och för sig inte så ovanligt... Fick värsta goda chokladtårtan av henne. Men jag blev sjukt mätt av den!! När jag kom hem fick jag kolla vad det ska bli för väder i New York den här helgen. Sedan fixade jag kaninvakt åt Deya. Hanna fick som vanligt passa henne (hon är världens bästa kaninvakt). Den sista förberedelsen inför resan var packningen. Det gick bra, men mamma packade ner typ 100 plagg till efter att jag hade packat.
 
Nu ska jag ut och hoppa studsmatta med Hanna.



 IMORGON ÅKER JAG TILL NEW YORK!!

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Hanna

Hanna goes sexig on the studdsmatta ;D

2007-04-27 @ 21:42:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0