Tråååkigt

Denna dag har varit mycket tråkig. Jag har inte gjort någonting. Visst det är kul att ta det lugnt i två, tre dagar, men efter ett tag blir det bara segt.

I alla fall, dagen började med att jag vaknade av min väckarklocka, och stängde av den. Jag somnade så klart om och vaknade en timme senare. Klev upp och fick ett SMS inte långt efter. Gick ner och åt seeeeeeg frukost. Satte mig framför datorn efter frukosten och segade lite till. Sedan gick jag upp och borstade tänderna. Kände sedan för att vara lite duktig och bytte sängkläderna i min säng. Dammsög sedan hela huset, vattnade blommorna och dammtorkade i mitt rum.  Det var dammigt, vi har inte städat på länge...
   Gick och satte mig framför datorn igen, men det var inga roliga människor inne så jag gick och spelade piano istället. Det gick faktiskt riktigt bra och jag LÄRDE mig något (jag är väldigt stolt). Gick ut med monstret. Sedan segade jag lite på mitt rum samtidigt som jag skickade lite SMS. Kan ni gissa vad jag gjorde sedan?? Jo jag satte mig framför datorn. Men gick ganske snabbt därifrån då Hanna ville att jag skulle komma över till henne och Chantal. Var hos Hanna en stund, sedan gick jag hem åt middag. Nu sitter jag här igen och försöker komma på något annat att göra.

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0