Flummigt värre

Idag har jag träffat Astrid. Vi var som vanligt ute och promenarade och pratade. Jag pratade på om SBG (inte så ovanligt kanske) och hon berättade om hur hennes konfa varit, fast hon konfirmerades förra året. Jag kunde dessutom inte prata riktigt normalt, har inte kunnar göra det på hela dagen. Så fort jag säger n¨ågot så blir det fel...  Efter att ha gått en lång promenad satte vi oss på gungorna i en park och "gungade". När vi suttit på gungorna en stund kom vi på att vi var tvugna att sticka till Astrid för att hon skulle ha gäster. Så vi gick hem till Astrid och åt paj.
   Med lite paj i magen betsämde vi oss för att gå ut med Astrids galna hund Noppe. Efter det gick vi hem till mig för att åka med mamma, pappa och Gustaf in till stan för att först äta på CiaoCiao och sedan gå på Per Gessles konsert. Jag är inget direkt Gessle fan, men hans låtar är väldigt mycket sommar för mig. Vem tycker liksom inte att Sommartider eller Här Kommer Alla Känslorna är ultimata sommarlåtar?? Det var alltså lite mysigt och väldigt segt att vara på den konserten. Jag stod och flummade under hela konserten. Och så kom jag på att jag kan pinsamt många Per Gessle/Gyllene Tider låtar, inte bra...

Har bestämt för att jag ska åka på Rock for Moc. Vill träffa er mina kära SBG:are...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0