Just nu...

Senaste dagarna har varit händelslösa, därav bristen på skrivande. Har mest suttit hemma och lekt med min bästa kompis (datorn). I måndags träffade jag dock Erica en stund, men för ovanligehetens skull sov hon inte över.

Igår har jag krattat gräset. Jag säger bara det, det är jobbigare än att vara ut och springa. När jag stod och lagade lunch (klockan halv fyra) kom Hanna och sällskapade mig. Hon klagade på sitt nya schema. Jag kan förstå henne Och jag försökte förklara för henne hur man kommer till Hagaparken. Det gick... inte så bra.
   Nu precis har jag kollat igenom alla bilder från SBG. Kollade på dem från förträffen också. Vad små alla var!! Vissa har förändrats totalt. Och andra har inte förändrats lika mycket. Saknar alla jättemycket. Men snart är det Rock for Moc.

 

Kan upplysa om att min hurtighet håller i sig. Har vart ute och sprungit varannan dag sedan förra veckan. Jag är så stolt!!

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: ICIA

vilken söt =)

2007-08-25 @ 19:04:29
URL: http://ICIA.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0