Rock for Moc imorgon, packning ikväll

Imorgon bär det av till Rock for Moc. Det ska bli så himla kul. Jag bara längtar tills jag får träffa alla. Innan är det tågresa tillsammans med Elin min lilla kines, Martin och Mattias. Så det börjar kul och kommer att bli ännu bättre sedan när vi möter upp alla i Västerås. Det enda som jag är lite tveksam inför är tältningen. Jag är nog inte ensam om att tycka att det är kallt ute. Men jag det kommer i alla fall att bli kul!!

Att vara borta en hel helg betyder tyvärr att man måste packa. Jag avskyr att packa. Det är så himla svårt. Jag vet aldrig vad jag ska ha med mig. Den här gången var det dessutom ännu svårare eftersom att vi ska tälta så ska jag ha med mig sovsäck och sovsäckar tar plats. Mamma tyckte dessutom att jag skulle ha en ryggsäck... Men vi har inga ryggsäckar som är stora nog. Stort problem!! Och eftersom att jag inte ens kan välja kläder som jag ska packa, hur ska jag då kunna välja mellan den ena väskan som är värre än den andra.
   Ett annat problem med packningen var att jag inte hinnner hem mellan Skansen (ska dit med klassen imorgon), vilket betyder att jag:
1. Måste släpa med mig packningen till Skansen.
2. Måste ha med mig handväskan till RFM, suck.

Jaja, kommer att skriva när jag kommer hem.

Ha det så bra i helgen!!

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0