Trötta jag

Dagen som har varit idag tillbringade jag, Hanna, Stella, Miranda och Anna i Rålis. Vi solade och badade, fast det blev inte så mycket bad. Hanna fick solsting av för mycket sol och för lite vatten. Jag och Anna var desperata efter vatten, så vi tog vatten från en dusch som fanns vid badet. Om det var okej att dricka märker vi om vi blir sjuka eller inte... Fast en som jobbade i kiosken där sa att det var drickbart så...
   När vi åkte hem blev jag sjukt sugen på Djungelvrål. Så när jag, Hanna och Anna kom till Ropsten kastade jag mig in på Pressbyrån för att köpa Djungelvrål. På Ropsten upptäckte jag också att de hade gjort vissa ändringar. Det fanns till exempel elektroniska busstider på busskurerna. Mycket bra om jag får säga det själv.

Jag är så sjukt trött. Kan inte förstår hur jag kan vara så himla trött. Jag gör inget särsklit på dagarna och jag går inte och lägger mig allt för sent på kvällarna. Ändå känns det som att jag håller på att somna så fort jag sätter eller lägger mig ner.

Nu ska jag dra in till stan med Hanna och lite andra männsikor. Måsta hinna göra mig i ordning. Bussen gå om en halv timme...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0