Hjääälp

Nu börjar jag bli stressad. Jag har ingen aning, och då menar jag verkligen ingen aning, om vad ag ska köpa till folk i julklapp. Det är nästan det svåraste som finns att köpa julklappar. Hittar man något är det för dyrt eller så hittar man inger alls. Julklappstips från tidningar och så vidare kan slänga sig i väggen. De säger inte vad just min kompis önskar sig. Nej, usch... Jag tycker inte om att köpa julklappar. Inte andra presenter heller för den delen. Fördelen med att det är nära jul är att jag snart inte kan dra ut på det längre. Alltså måste jag köpa julklapparna snart, det gör det hela lite enklare.

Annars flyter väl livet på. Imorgon har vi Globenrep i Globen och i helgen är det konserter. På torsdag ska vi ha luciamorgon på morgonen och på kvällen ska vi gå luciatåg på UD. Ska bli kul. Lucia är min favorithögtid. Så himla fint med alla ljusen och sångerna.

Sov så gott allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0