Julkappar

Idag har jag lyckats köpa alla julklappar. Det känns så skönt. Som jag sagt tidigare (tror jag) så hatar jag att köpa julklappar, det är så himla svårt. Men jag lyckades även det här året och är faktiskt ganska nöjd med mina inköp. Det enda negativa är att jag har väldigt lite pengar kvar nu, hmm. Tvärr är det sånt man får ta. Aja, bättre med alla klappar i säcken än alla pengar i plånboken (eller något sådant).

Jag hade tänkte springa idag, men klockan var över åtta när jag kom hem och det är skola imorgon (dessutom är det iskallt ute). Så jag tror att jag springer någon annan dag. Eller snarare, jag måste springa någon annan dag!


Trevlig kväll


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0