Bara hon

Bara hon kan få mig att le fast jag gråter.
Bara hon kan sjunga en sång som hon har kommit på själv i matsalen.
Bara hon kan få mig så irriterad att jag bara har lust att hoppa på henne.
Bara hon kan säga God Natt och Sov Gott.
Bara hon kan hitta i hela köket och i hela badrummet hemma hos mig.
Bara hon kan få mig att umgås med min lillebror.
Bara hon kan fråga en teburk om hon skulle ha strulat med en kille.
Bara hon kan få mig att släppa loss totalt.
Bara hon kan sova här jämt och ständigt.
Bara hon kan förklara sämst i världen.
Bara hon kan säga det som får mig att förstå.
Bara hon kan dansa så att jag kommer ihåg alla gånger hon har dansat.
Bara hon kan heta Erica Moberg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0