Unga Spekulerar

Himlaskitarbete tycker jag.
Det är ett samarbete med Tekniska Muséet. Man ska spekulera om hur det kommer att vara i framtiden... Min grupp (jag, Erica, Petra och Maria) spekulerar om "Mobilen i Vardagslivet". Nu i helgen ska vi spela in en film om det här, som vi sedan ska redovisa på Tekniska Muséet för massa andra klasser. Det är tre klasser från AF (medräknat min klass). Det är alltså 8B, 9B och 8E. Dessutom är det några andra skolor som är med i projektet.
Det är sjuuuuuukt tråkigt. Men som att det inte räckte att det är tråkigt så får vi betyg för det också. Det betyder att vi måste anstränga sig. För man vill juh inte ha dåliga betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0