IMORGON

Imorgon är det dags... Efter alla nedräkningar och all väntan så är det dags för SBG. Det ska bli så kul att få träffa alla DK, AL och ledare imorgon. Jag kan knappt tro det.

image79 Riktiga schnyggigar @ SBG

Idag ska jag åka till mormor och morfar som ska skjutsa upp mig till SBG imorgon. Så, det här blir nog sista blogginlägget innan SBG.

För Hanna (och alla andra som vill veta något om vad som händr på konfan):

Telefonnummret till SBG: 023 600 44

SBG:s hemsida: www.ifss.nu, om ni vill fortsätta till bloggen klickar man på Bilder uppe i menyn, där klickar man sedan på 2007 och till sist klickar man in på Sommarblogg eller vad det nu kommer att heta. Det kan hända att länken till bloggen ligger på förstasidan om man scrollar ner.

Det kan också hända att jag lyckas hålla mobilen hemlig. I så fall kan ni testa att ringa till den på kvällarna. Men det är smartare att skicka ett litet SMS till mobilen.

Ha det bra allihop, ses om en månad...

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0