Arbetslös igen

Igår jobbade jag sista dagen för det här sommarlovet (tror jag). Det har varit väldigt segt och inte så kul. Eller det var lite trevligt att träffa kusinerna lite grand, det är inte ofta jag träffar dem. Men största fördelen med att jag har jobbat nu är ju att jag har tjänat in lite pengar till min allt tunnare plånbok!! Det känns bra, vet dock inte hur mycket jag har tjänat...

Lite bilder från veckan:

   

1. Elsa sågar ner ett träd 2. Bästa firmabilen 3. Emil rensar en äcklig ackunåntingränna 4. Elsa gör fint

    

5. Vi målade parkeringsrutor 6. Elsa målade fel!! 7. Hårt och äckligt arbetet på taket också 8. Från taket 9. Jag målar golv 

Fick en dator i födelsedagspresent igår, den funkar alldels utmärkt. Dessutom fick jag ett läppglans och hudlotion av mamma. Fick inte så mycket eftersom att en dator är relativt dyr, men nu slipper jag slåss med Gustaf om datorn i alla fall...

   Nya datorn - min bara min


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0