Blåsväder

Imorse hade vi sovmorgon till 10.00. Jag älskar sista dagarna i skolan, man gör inte särskilt mycket. Det är egentligen ganska onödigt att man går till skolan nu i slutet av terminen. Men man kan ju alltid gå bara för att. Dessutom så hade vi lite sovmorgon ju. Sovmorgonen tillsammans med att ingen hade ätit upp min macka den här gången gjorde att det blev en lyckad morgon tills jag kom till Slussen. Till att börja med frågade två personer om vägen till ställen som jag inte vet var de ligger. Den ena pratade dessutom engelska och fattade inte att jag inte visste var stället som har skulle till ligger. När jag sedan kom dit klassen skulle träffas så visade det sig att det blåste som *piip*. Det betydde att mitt hår såg ut som ett skatbo och att jag fick hår i munnen konstant. Dessutom blev det kallt av all vind. Trots vind och kyla började vi promenera den himla stadvandring som vi skulle gå. Det var ganska tråkigt och alla blev hungriga på en gång typ. Lunchen åt vi ett tag senare uppe på det ännu blåsigare Åsöberget, sittandes på marken. Efter lunchen traskade jag och Hanna.S tillsammans med Gretel till en tunnelbanestation. Därifrån åkte vi till skolan och jag gjorde klart min svepask på slöjden.
JAG HANN GÖRA KLART DEN!!

Efter skolan åkte jag hem (lyckades sluta tidigare också). Fick sitta på Ropsten i en hel evighet innan bussen kom eftersom att jag missade bussen precis. Väl hemma läste jag en stund innan pappa kom hem och öppnade min mobilräkningen. Jag ska inte kommentera den...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0