Gårdagen

...började bra. Vaknade av den jävla väckarklockan som snabbt stängdes av. Somnade om nästan direkt och vaknade en timme senare av att pappa ringde. Klev då upp och duschade. En stund senare ringde Hanna och sa att vi skulle ut på stan idag. Jag åt en hastig frukost och gjorde mig iordning lite snabbt. Sedan kom Hanna och ockuperade min dator en stund innan vi kom iväg med bussen mot Ropsten. Från Ropsten åkte vi till T-centralen och styrde mot Gallerian, där vi gick in på Twilfit och kände oss väldigt tantiga. Jag hittade i alla fall det jag skulle ha. Sedan styrde vi stegen mot stora H&M. Där blev det ett nytt solpuder och en rakhyvel (jag ska inte leka emo).
   Efter H&M kom den stora höjdpunkten, Donken. Jag och Hanna fastnade där inne hur länge som helst. men jag fastnar alltid när jag är på den Donken som vi var på. Det är väldigt kul att titta på alla som är på Donken. Som de två killarna som kom ner med två BigMac och varsin mindre hamburgare. Alltså, jag skulle aldrig kunna få i mig så mycket mat. Sedan så var det en liten kille som kom och tiggde pengar, han gick från bord till bord och tiggde, så himla sorgligt!!

 Både Hannas och min kamera åkte fram när vi såg det här, hehe...

  Hanna dumpade mig vid Lidingö Centrum och jag åkte hemåt själv. I brevlådan hittade jag två saker till mig, ett vykort och ett brev. Brevet innehöll mitt nya bankkort, ska bli skönt att kunna använda pengarna jag tjänade ihop när jag jobbade. Vykortet var från en viss kille som jag inte tänker nämna vid namn. Gjorde inte så mycket när jag kom hem, spelade lite piano och så typ... Middagen började prima med god mat och lite stillsam diskussion. Slutet av middagen blev däremot inte lika kul, fick nämligen ett SMS som jag har vetat att jag ska få hur länge som helst, men som jag har önskat att jag bara har inbillat mig ska komma. Men det kom och nu vet jag inte riktigt vad jag känner...
   Efter middagen och SMS:et gick jag hemm till Hanna och vi tittade på film. Det var en "gymnastikfilm". Den var ganska bra. När filmen var slut bänkade jag och Hanna framför en dator och spelade Sealhunter. Det gick inte så bra idag, vi satt och tänkte på annat. Men till och med Sealhunter blir tråkigt efter ett tag, så vi gick upp till Hannas rum och jag kollade igenom hennes mobilkontakter och så satt vi och läste KP. Det är askul att läsa KP, alla frågor som skickas in till Kropp & Knopp är så ävla patetiska, haha.

Snart ska jag gå och sova, ska bara nörda mig en stund till här framför datorn...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0