Rosa - the movie

Jag, Hanna och Erica har precis tittat på Rosa - the movie. Vilken fantastisk pojkvän den där Ville var!! Jag vill också ha en pojkvän som åker hur långt som helst för att träffa mig. Och rosorna som han hade med sig... Från att han köpte dem till slutet så finns rosorna hela tiden med. Dock var det bara en ros kvar när han äntligen träffad Rosa. Det lite roligt med rosorna eftersom att hon heter Rosa... Fast jag tror nog att det var uttänkt, hmm.
   Men det var en bra film, man blev lite hysterisk när det höll på att gå helt fel. Från början till slutet satt vi och sa aaaaaaaaaw.

Men som sagt, ge mig en pojkvän som beter sig som Ville gjorde när han åkte hela vägen till Gotland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0