Sego nummer 1

Det är helt sjukt vad jag segar. Imorse klev jag upp sent fast jag hade tänkt kliva upp klockan nio och duscha en lååång dusch. Men jag stängde så klart av väckarklockan när den ringde och sov tills mamma ringde och väckte mig igen. Sedan åt jag frukost och läste min spännande bok (har precis läst ut den). Kände för att vara lite onyttig och åt nuttelamackor... Usch, känner mig som en liten tjockis. Efter frukosten seeeeeegafde jag med min bok, så spännande. Fick ett ryck helt plötsligt och städade undan sängen som Erica sov i när hon var här och plockade undan lite annat som jag hade lagt lite överallt. Efter rycket åt jag lunch och sedan kom mamma hem och fick mig att spela piano. Jag är väldigt slö med pianospelandet under loven.
   När pappa kom hem fixade han min cykel och sedan åkte han och jag och hyrde film. Jag har nämligen varit ensam hemma hela kvällen. Eftersom att jag är så lat orkade jag inte heller ringa till Hanna. Hyrde Säg att du älskar mig. Fyy vad hemskt, när allt bara går så fel. 
image78

Blev dock avbruten en stund när Tess ringde. Jag och Tess pratade en stund, det är inte långt kvar tills vi ses nu... Bara lördag och söndag... Sedan är det måndag och jag får träffa alla urgulliga DK:s. Saknar er jättemycket, kände hur mycket jag längtade efter er när jag träffade Elin och nu när jag pratade med Tess. Men... Får ändå lite ångest, vill inte åka, vill åka... Inget blev riktigt som jag ville, fast jag hela tiden visste att det skulle sluta på det här sättet. Det var för mycket att hoppas att allt skulle vara smärtfritt till lägret, jag har inte sådan tur...

Har funderat på att sticka ut och springa i flera dagar nu. Men lat som jag är har jag inte orkat... Kommer att bli en riktig lite latmask under det här lovet. Får ta tag i springandet efter SBG...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0