Staden med farmor

Årets fördelsedagsshopping med farmor är nu avverkad. Det var lika mysigt som vanligt och vi hittade lite olika saker. Dessutom åt vi sushi!! Sushi och annan japanska mat är nog bland det godaste man kan äta. Dessutom blir man sjukt mätt av att äta det (fast det är väl positivt att man blir mätt när man äter...).
   Annars har det här varit en allmänt lat dag. Klev upp vid tio, vilket var välbehövligt eftersom att jag somnade i soffan vid elvatiden igår kväll. Jag som aldrig brukar somna i soffan förrän vid tvåtiden. Efter shopping åkte jag hem och la mig ute på baksidan och solade, ska ju inte utomlands i år så det gäller att passa på.

Av farmor fick jag:

  • Ett svart linne med små färglada rosetter som mönster från Urban Outfitters
  • Ett ljusrosa nagellack från L'oreal
  • Ögonfransfärgning (bra att ha nu på sommaren) från Depend
  • Tre böcker: Systrar i jeans fjärde sommaren, Flickan som lekte med elden och Luftslottet som sprängdes

  • PUSSKRAM


    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0