Städryck

Denna gråa och trista dag har jag städat. Tro det eller ej, men ja städade från klockan 12.30 till klockan 18.00 ungefär. Det började med att mamma tyckte att jag skulle städa på mitt skrivbord för att datorn ska kunna stå där. Sedan fortsatte jag och städade alla lådor under sängen. Efter lådorna var det garderobens och nattduksbordets tur. Även smyckesskrinet har blivit rensat. Till sist dammtorkade och dammsög jag hela mitt rum.

Ni kan inte ana hur mycket konstiga grejer som jag har sparat och som jag har hittat i mitt rum. Men nu har jag slängt hur mycket av det som helst, så nu är hela mitt rum tomt typ. Det känns i alla fall så. Dessutom har jag nästan inga grejer uppe på skrivbordet heller.

Jag är riktigt stolt över mitt städryck, jag hatar egentligen att städa, men ibland så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0