Wiiiiiiiiiiiiiii

Så var första veckan på sommarjobbet över, äntligen. Nu har jag en hel helg som jag kan sova bort för att få krafter till nästa veckas jobb i djungeln. Är riktigtriktigt trött nu efter att ha klivit upp vid sex varje morgon och sedan slitit ute i rabatterna i åtta timmar, från sju till fyra ungefär...


    
   

1. Emil skymtas och skottkärran står framme 2. Det fina hålet i mina arbetsbyxor 3. Där satt jag och rensade...
4. Min sko bland buskarna 5. Emil vilar lite 6. Elsas favorit 7. Elsa har sitt hår väldigt fint uppsatt, men det syns inte så mycket

I helgen ska jag ut på stan med farmor, det är ju snart dags för min födelsedag. Så nu ska vi ut och köpa presenter. Något annat vet jag inte att jag ska göra, förutom att sova och inte ens tänka på att göra något som har med trädgårdsarbete att göra!!

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0