Äntligen fredag

Så kom äntligen dagen som i alla fall jag går och längtar efter hela veckan, nämligen fredag. På fredagar kan man tänka att man har två hela dagar framför sig då man slipper skolan.
Men denna fredag bestod inte så mycket av skola den heller. Vi var nämligen på teater med skolan. Tyvärr hade jag redan sett den en gång förrut. Vi såg på Djungelboken. I övrigt hade vi biologi och musik på morgonen. Satt i matsalen lääänge och sedan teater. Åkte hem efter teatern. Såg min gamla innebandykompis på Ropsten. Hon såg lika bitchig ut som hon förrut. När jag kom hem hjälpte jag till med att städa. Dammsög hela huste. Det var längesedan. Nästan tradition sista terminen i sjuan. Tittade på Så Ska Det Låta med mamma och pappa. Sedan har det inte hänt så mycket mer idag.
Glömde att säga att jag kippte sönder ett par jeans igår till ett par shorts.
PUSSKRAM 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0