Dansmatta

Måndag igen. Det är alltid lika surt med måndagar. Spanska första lektionen, såå segt. Det enda som var bra var att är tillbaka. Jag har saknat den lilla bitchen. Engelska och SO, sedan lunch. Efter lunchen hade vi svenska. Vi skulle skriva en "spännande inledning" till en deckare. Ganska enkelt. Men jag skulle gärna ha fortsatt med fortsättningen. Efter det hade vi gympa. Vi dansade på gympan. Fett sooft. Det gick sådär. Kände mig ganska duktig tills vi skulle gå därifrån och vi upptäckte att Sveriges tredje bästa på dansmatta stod och dansade där. Han var sjukt bra!! Typ träffade hela tiden och så... Helt sjukt. Åkte hem och pluggade på morgondagens fysikprov. Stressvecka nummer ett. Fysikprov, engelskauppstats och klassmöte på kvällen imorgon, biologiprov på onsdag, konstig hemkunskapsgrej och repetition på torsdag och konsert på söndag. Men jag tror att jag ska hoppa över klassmötet och gå på dansen istället imorgon. Det är i alla fall roligare.PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0