Gissa vem jag har varit med...

Igår (lördag) gick jag på stan med Erica. Vi såg sjuukt mycket snygga kläder och jag längtar efter sommaren mer än någonsin, sedan jag såg alla fina sommarkläder och framför allt alla snygga bikinis. Det är bara solbrännan och värmen som saknas nu *längtar*. Det blev inte så mycket köpt. Men det blev en ny necessär, jag har behövt en ny väldigt länge nu. Som vanligt hamnade vi på donken och satt där och kände oss onyttiga. Efter att vi hade varit på staden åkte vi hem till Erica och gjorde lite olika saker. På kvälle gick vi på bio. Det var längesedan jag var på bio.  Gick hem till Erica och sov över där. Det händer inte så ofta, vi sover ju alltid hemma hos mig.

På söndagen åkte jag hem vid halv två. Hemma puggade jag fysik, har fysikprov på tisdag. Ringde till Hanna.Z och hon övertalade mig att vi skulle gå ut och springa. Sprang en kort bit och sedan satte vi oss i köket och drack C-vitamin, brustabletter. Vi gick upp på mitt rum och satt och pratade en stund. Hanna rotade igenom min garderob och kom fram till att jag har mycket kläder som jag inte använder. Hanna gick hem och jag gick på gudstjänst. Täffade Jojo där. Efter gudstjänsten gick jag hem och åt middag. Nu ska jag titta på film.
PUSSKRAM


Kommentarer
Postat av: Hanna

höhöh vi spran juh en lång bit jö ! har fan träninsvärk !

2007-03-12 @ 20:24:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0