Half day off

Idag har vi varit lediga halva dagen. Såå skönt, tisdagar som dessutom är min absolut sämsta skoldag. Det är nästan bara (eller det är bara) tråkiga ämnen. Vi slutade efter lunch, men eftersom att skolmaten inte är så god så åkte jag hem och åt istället. När jag åkte hem träffade jag en kille från USA som började prata med mig. Han frågade om jag gick i gymnasiet, på universitet eller om jag jobbade. Haha, jag som inte ens går i nian.
   När jag hade ätit gick jag ut på baksidan till solen som skiner där ute. Det är hur varmt som helst ute just nu. Gjorde de mattetal som jag hade missat att göra (när sa Hynge att vi skulle göra dem??) och allmänt softade. Även mitt lilla monster till kanin fick komma ut till solen på baksidan. Hon sitter fortfarande där.
  
Nu har jag precis gjort klart framsidan till diagramhäftet som vi har gjort i geografin. Snart ska jag plugga till musikprovet och spela piano. Senare ikväll har jag dans. Det är Dance Jam ikväll med Erica, Hanna.S och Natalie.

   Nu har även säsongen då det vimlar av små röda skalbaggar med svarta detaljer på, börjat. De är överallt och ligger i stora grupper, euuuw. Om ni vet vad de heter, kontakta mig (på bilden med skalbaggar nedan).
  

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0