Mjauuwvoff

Godermorgon, mina föräldrar väcker mig klockan halv nio... Somnar om för att vakna till att jag måste kliva upp fort så att jag kan städa kaninburen. Jag kliver upp och äter frukost. Sedan städar jag den himla kaninburen och hjälper mamma med att rensa lite i rabatterna. Boring, jag har kommit fram till att jag inte ska bli hemmafru. Jag tycker att det är tråkigt att laga mat, jag avskyr att städa och jag tycker att det är tråkigt att hålla på i trädgården. Alltså, jag ska bli en sådan kvinna som jobbar och har någon som fixar hemma åt en. Mitt monster till kanin redan lyckats smutsa ner i sin bur igen.
   Duschade medan jag väntad på att mamma skulle bli klar i trädgården. Sedan åkte jag och mamma ner på stan för att vårshoppa lite åt mig. Vi köpte lite fina kläder. Men, som vanligt kan det ju alltid bli mer. Jag fick skavsår eftersom att jag använde ett par av mina nya skor. Korkat, men det är typ ett av de enda par skor som passar. Alla mina skor är förstora.
   Hemma igen ringde jag till Hanna.Z och pratade med henne samtidigt som jag försökte svara på GBn. Det gick ganska bra, men det tog ett tag att skriva GBt. Sedan läste jag lite. Satte på datorn igen och spelade The Sims (hallåå, hur har jag fått den idén??). Vi åt vid typ 22.00 eftersom att min käre lillebror spelade hockeyfinal sent. hade hunnit bli mätt igen då.

PUSSKRAM 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0