MMS from mjukost

Idag har jag fått ett MMS från Petra som är borta i Thailand och blir brun (nää, jag är inte alls avis *hosthost*). Men tyvärr kan jag inte se min MMS på mobilen. Så jag ska försöka kolla det nu på datorn.
Matte, musik (hade vikarie), hemkunskap (hade matlagningsprov, lagade lök- och kaprisfyllda köttfärsbiffar med fullkornsmakroner), SO, svenska (redovisade deckare) och tillslut spanska. Tråkig dag alltså. Har verkligen inte varit på humör idag, fast jag har ändå varit det på något sätt... Träffade Hugo och David när jag åkte hem, hade en trevlig pratstund med dem. Väl hemma vände jag efter att ha hämtat pianonoterna och åkte till Lidingö Centrum. Kollade runt lite i butikerna där, det är ett så stort utbud, inte. Men jag hittade ett jättegulligt linne. Sedan hade jag pianolektion. Det gick bra, för en gångs skull fick jag beröm av min lärare.
När jag åkte hem träffade jag min kära granne Hanna som jag aldrig träffar (fråga inte varför vi aldrig ses när vi bor bredvid varandrai radhus, det bara är så). Vi pratade om ditt och datt. Vem säger så egentligen?? Men som vanligt hade vi inte tid att ses mer än en kort stund på bussen och uppför vägen till husen.
Till middag blev det soppa och SEMLA och vi som aldrig äter mer än en/år i min familj. Sedan loggade jag in på datorn och här sitter man.
PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0