Mon Dieu

Erica: Mon Dieu
Becka: Je ne comprendes pas

Dagen började med matteprov. Jag tror att det gick ganska bra. Sista talet blev i och för sig en katastrof, men det kan inte hjälpas. En annan sak som hände när vi hade matteprov var att vi slapp spanskan, jippie. Efter matten hade vi geografi. Vi gjorde diagram i excell, det var enkelt. Sedan hade vi lunch. Det var äckliga köttfärsbiffar, jag kan inte äta skolans köttfärsbiffar. Jag, Erica, Petra och Maria satt och betraktade alla roliga människor som går i vår skola. Matsalen är ett bra ställe att betrakta människor på. Efter lunchen var vi uppe i datasalen igen. Vi arbetade med vårt arbere om socker (jag och Petra är i grupp). Det kommer inte att bli bra vårt arbete. Loggade in på playahead.se (loggade in på geografin också). Orka arbeta hela tiden om man sitter framför en dator. Sedan hade vi musik. Det var lite halvtråkigt. Lyckades som vanligt säga fel på allting.

Efter skolan var det balett. Har fått reda på att jag är överledad. Jag som alltid har trott att jag är "underledad". Annars gick det bra på baletten. Innan satt jag och Erica som vanligt i omklädningsrummet och åt godis och pratade om trevliga saker.

När jag åkte hem ringde jag till Tess (saknar dig gumman). Vi pratade läänge. Det är alltid trevligt att prata med en social skåning. Skånska är typ en av de bästa svenska dialekter som finns. Dessutom är det ju alltid trevligt att prata i telefon. Pratar inte så mycket i telefon nu för tiden. Jag tror till och med att jag får prata längre än till halv elva nu för tiden...

När jag kom hem åt jag middag, och nu sitter jag framför min nya dator med BREDBAND.

PUSSKRAM


Kommentarer
Postat av: Erica

OH MON DIEU !

2007-03-22 @ 17:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0