NY DATOR

Jag lever fortfarande, trots denna stressvecka. Överlevde proven och repetitionen (fast jag fick käka ett paket dextrosol och dricka en Burn för att överleva repet). Vi fick en rejäl utskällning på fredagen för att vi hade varit så stökiga. I och för sig var utskällningen till hela klassen. Men jag kände att jag var en av dem som hade pratat liiite för mycket. I övrigt har dagarna förflutit relativt bra. Hemkunskapsprovet gick helt okej. Skrev kanske lite mycket. Vet faktiskt inte var jag fick allt ifrån.
Jag och Petra såg den snyggaste killen som någonsin setts på denna jord på Donken innan repet också. Vi har aldrig sett något så snyggt i hela våra liv. Tyvärr hade han flickvän...
Träffade min kära granne när jag kom hem på fredagen. Vi spelade dansmatta och hon körde på "Workout mode", vilket betyder att hon fick veta hur mycket hon förbrände när hon körde dansmatta. Efter några låtar ledsnade vi och slöade i soffan istället. Så hurtiga var vi.

Idag, lördag har jag suttit hemma och slöat. Min käääära familj försökte väcka mig ur min härliga koma i morse. Det lyckades så klart. När mamma inte hade lyckats få upp mig ur sängen klev pappa runt i min säng och min älskade lillebror hoppade på mig. Jag får aldrig sova längre än till elva på helgmorgnarna. Det är skandal för en tonåring som behöver sin skönhetssömn.
Klev upp till sist och käkade frukost. Sedan började jag vattna blommorna i mitt rum. Spelade på pianot, tråkigt värre. Gick ut med kaninen och satt och målade naglarna, medan kaninen förskrämt satt under ett bord och önskade sig någon annan stans. Tittade på film och käkade godis, Godis <3 Becka <3 Godis. När jag hade tittat klart på filmen åkte vi till en tråkig middag. Som vanligt är vi hos familjen Lindholms. Jag som älskar att vara här. Aja, det finns i alla fall en dator här.

Men den största saken som har hänt idag är att mamma har kopplat in den nya datorn!! Det som är ännu bättre är att vi får bredband på måndag också. Jag är så glad så att jag kan slå kullerbyttor (i alla fall nästan). Nu är vi äntligen också moderna människor.

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0