RagadigidagadigiDAM

Dagen startade med skola. I skolan har Maria eller Mia, som hennes nya "bitchnamn" är, försökt att vara sin nya personlighet. Jag önskar henne lycka till. Hon får lite tillbaka fall till sin gamla personlighet då och då.
Efter en hel skoldag åkte jag hem och önskade att jag inte skulle göra något mer på hela dagen. Men sådan tur har man ju aldrig. Så jag övade på pianot. OJOJOJ, det kommer inte att bli kul på pianolektionen. Sedan åt vi här hemma och sedan åkte jag på dans.
På dansen hade vi en allmänt galen vikarie. MEN, han var bra. Han räknade genaom att säga ragadigiragadigi osv... Jag, Hanna och Erica hade lite svårt att hålla oss för skratt. Natalie va inte på dansen idag!! Jag tror att hon också skulle ha uppskattat vikarien. Vikarien kom från Amerika och pratade mest engelska. Det var en riktigt bra erfarenhet. Imorgon har jag och Erica då dans.
Tova, min lilla psykolog, som skulle behöva en psykolog efter att hon har haft mig som patient, har försökt komma på vad jag tänker. Jag tror att hon kom fram till något idag och jag har erkänt det hon har vlat att jag ska erkänna. Det går framåt.
 PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0