Sjukt tråkigt att vara sjuk

Nu har jag varit sjuk i två dagar. Är grymt trött på att sitta hemma och göra ingenting. Har läst ut en bok på 600 sidor och pluggat engelska till ett prov som jag ändå missade. Hämtade matteboken eftersom att jag tydligen inte får gå till skolan imorgon heller. Alltså måste jag räkna sjukt mycket matte imorgon för att fatta något på matteprovet nästa vecka.
   Det enda som är bra med att vara sjuk är att jag får sova hur länge jag vill på morgonen. Har sovit till ungefär halv tolvtiden både idag och igår. Min käre bror är dock lite chockade över hur jag kan sova så länge på morgonen.
   Hoppas att jag blir frisk nu till långhelgen. Tess har ju tänkt komma upp från Skåne. Det har varit planerat ett längre tag. Så jag vill ju inte förstöra med att vara sjuk.
  
PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0