Dagens leenden

Idag när jag var på väg hem från skolan kom jag på mig själv med att le åt några saker.

Den första var:
Vilken lättnad det var att få komma ut från biologiprovet. Provet var så sjukt enkelt. Fler sådana prov och jag blir glad!

Den andra var:
När jag kom ut från skolan och upptäckte att det snöade. Tyvärr har det blivit plusgrader igen, så snön har smält.

Den tredje var:
Lyssnade som vanligt på musik när jag åkte hem, plötsligt kom det en mystisk japansk låt. Jag började flina med en gång. Har inte varit med om att någon mina kompisar inte har börjat gapskratta när de har hört den.

image110

Annars har dagen varit ganska vanlig. Musik första lektionen, jag hann i tid. Sedan matte, ganska enkelt. På gympan hade vi konditionsträning. Vi körde klockan och mitt lag förlorade stort! Jag och Ellen skippade lunchen för att göra klart vårt Karin Boyearbete. Det dumma var att vi inte ens fick redovisa det idag, buhu.
   Vi hade några lektioner till och som sagt hade vi biologiprov.
   Spelade piano efter skolan. Artemis var typ nöjd, eller inte nöjd, men hon tyckte inte att jag var allt för dålig... När jag kom hem pluggade jag historia, har prov på fredag. Det är en hel del att plugga, suck.

Snart ska jag gå och lägga mig, är tröttish.

God natt alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0