Första snön

Jag blir barnsligt förtjust när jag ser snö. Upptäckte att det snöar ute för en stund sedan. Okej, det kommer inte att ligga kvar, det ligger inte kvar något vidare nu heller. Men ändå, det är snö. När den första snön faller kommer jag ihåg när jag var liten och jag, Evelina, Josefin och Gustaf kastade oss ut på gatan för att leka i snön. Vilka minnen!! Jag får lust att springa ut och bara rulla mig i snön. Åhh, jag vill ha massot med vit snö och jul. Lägtar asmycket till julen. Det är så himla mysigt. Och Lucia. Sista året på Globen för mig.

DET SNÖAR

image102

Kommentarer
Postat av: ELIN

fin bild

2007-11-11 @ 16:56:11
URL: http://eliinpeliin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0