Gymnasiemässan

Idag har vi varit på gymnasiemässan. Shit, jag blev helt speedad, det var så himla mycket. Jag och Ellen gick runt och tog broshyrer från alla möjliga konstiga gymnasier. Vår nya dröm skola blev förresten Lundsberg, haha. Han som informerade oss om Lundsberg (fråga inte varför vi pratade med Lundsberg) pratade värsta överklass. Det var hur kul som helst. Han typ berättade om hur FANTASTISKA vänner man får på Lundsberg. Och när Ellen frågade om man kan rida där gav han henne en broshyr om hur mycket det kostar att ha egen häst där. När vi gick ifrån honom höll vi på att bryta ihop.
   Annars gick vi runt och samlade på oss grejer. Ellen träffade massa människor hon kännde och jag träffade en. Mattias stod nämligen för sitt gymnasium. Alltid kul att träffa honom (tyvärr så retas han bara). 

Nu är jag helt slut och förkrossad över att jag knappt har några ögonbryn längre. Mamma plockade som vanligt mina ögon bryn. Jag kan nämligen inte plocka den själv eftersom att det gör så djävulskt ont. I vanliga fall brukar det bli jättebra när mamma plockar, men idag... Jag har knappt några ögonbryn kvar typ! Vem vill ha typ två smala sträck som ögonbryn? Inte jag i alla fall. Sitter och deppar över mina obefintliga ögonbryn. Dessutom oroar jag mig för morgondagens matteprov. Det känns som att jag inte kan någonting. Menmen, det ska bli skönt att sova om en stund. Ska se om jag kan gå och lägga mig i tid för en gångs skull (hoppashoppas).

PUSSKRAM

Kommentarer
Postat av: Matte

tänker så mycket på stjärnsberg när du snackar om lundsberg XD.. Där får man ju fantastiska vänner av kamratuppfostran =P.. btw jag retas faktiskt inte hela tiden, även om det e kul =)

2007-11-15 @ 23:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0