När jag har tråkigt

Som ni vet går jag i skola inne i stan. Till skolan åker jag buss och t-bana, under den tiden tänker jag på en hel del saker, här är några av de mest onödiga...

  • Jag håller på att få långt hår igen. Det växer typ hela tiden...
  • Jag är äntligen nöjd med min musiksmak. Det var typ en evighet sen som jag faktiskt tyckte om den och nu gör jag det igen. Känns så himla bra att jag har lyckats med att hitta bra musik!
  • Vi har bara åtta sidors biologiprov. Jag tror inte att jag har haft ett så kort prov sedan jag gick i fyran!
  • Betyg gör mig galen. Jag går typ och ältar mina betyg hela tiden.
  • Jag är en sjukt lat människa. Det är nästan pinsamt hur lite jag orkar när jag kommer hem från skolan.
  • Vädret är askonstigt. Ena dagen snöar det, nästa är det kallt och frost och nästa regnar det och är flera plusgrader. Jag vill ha snö!
  • Min iPod var den bästa investeringen jag någonsin gjort. Jag fattar varför iPods är så sjukt populära.
  • Det är sjukt segt att åka kommunalt.
  • Hur skönt det ska bli att få komma hem och starta datorn (ja, jag är en datanörd)
  • Hur mycket jag saknar folk...
  • Att jag ska skriva sådana här blogginlägg bara för att jag tänker på allt det här när jag åker kommunalt.

Klart slut från mig och mitt åkande till och från skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0