Ä1

Efter som att Tess sa idag att jag har varit ovanligt ondskefull måste jag upplysa om att jag är en småond ängel. Nu är det två personer som har sagt det och jaa... det kanske stämmer.

Dagen har varit som alla andra dagar på PRAOen. Fast det var grymt lite kunder! Istället fick jag tid till att ha en lång SMSkonversation med Tess. Det kan man ju inte säga nej till. Hon beskrev mig på x-antal sätt... Lite intressant, haha.
   Idag har jag liksom alla andra dagar varit trött. Gjorde några av de läxor som vi hade under PRAOen igår. Försökte få Matte att hjälpa mig vilket ledde till att han anklagade mig för att inte tillåta folk vara ledsna. Hmm, vi bytte samtalsämne någon gång mitt i. Det var kul i alla fall.

Har köpt en ny jacka idag också. Jättesnygg från Fred Perry. Bara ett problem, Fred Perry är ett "Djurgårdsmärke". Inte bra, men det var snygg...

http://isil.bilddagboken.se

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0