Orientering

Första idrottsdagen för nian. Idag har vi orienterat vid Rösjön. Det gick faktiskt bra, men så sprang jag ju med Ellen. Även om hon säger att hon inte kan läsa kartor så är hon i alla fall bättre än mig. Alltså behövde jag bara komma med några smarta kommentarer och springa efter. Sprang med Tilda också, hon var lite bättre på kartor, men Ellen hade kartpowern! Vi lyckades ändå ganska bra och kom först av oss tjejer i B. 

image98

Att ta sig till Rösjön var sjukt segt. Det tog över en timme att åka dit. Varför är vi alltid någon annanstans än nära mig när vi har idrottsdag? I vanliga fall brukar vi ju vara vid Grimsta, vilket innebär att man måste åka tunnelbana i en hel evighet. Blää, ha idrottsdagar på Lidingö snälla AF!

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0