FBK-DIF

Tittade precis på klockan, 23.23... Det är lite läskigt att jag hela tiden lyckas titta på klockan vid den tiden. Är sjukt trött, men jag orkar inte gå över till badrummet (vadå lat?). Istället drar jag ut på tiden ännu mer och chattar lite och skriver lite blogg. Måste erkänna att jag har väldigt dåligt samvete över att jag inte går och lägger mig, kommer att vara tröttare än tröttast imorgon.

Idag har det flutit på riktigt bra på PRAOen. Men jag förstår inte hur jag ska orka en vecka till. Det börjar bli väldigt långtråkigt att göra samma sak hela tiden. Får väl göra det bästa av saken och tänka positivt. Slipper ju kassan en hel helg efter imorgon. På söndag ska jag dessutom gå på stan med mamma. Äntligen lite nya kläder alltså.
   Nu på kvällen hade jag först gitarr. Fick gå tidigare från den eftersom att jag skulle på hockeymatch med Mattias och några av hans kompisar. Vi hade stora problem med att få tag på biljetter. Fick tyvärr inte tag på några biljetter till FBK-klacken. Istället fick vi köpa biljetter till studentpris och sitta på neutrala platser. Även jag gick för student... Fast Mattias höll nästan på att avslöja mig. Så Mattias är här med idiotförklarad.
   Platserna vi fick istället var också helt okej. Men till sista perioden flyttade jag och Mattias lite diskret så att vi hamnade direkt under  FBK-klacken ändå. Hade ett väldigt intressant samtal med honom också. Lite om saker och ting som hände i somras och så. Kändes bra. 

FBK vann såklart. Att DIF skulle vinna fanns inte i min hjärna. DIF vinner inte, de är förlorare.

http://isil.bilddagboken.se

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0