Första dagen

Jag vaknade helt klart på fel sida imorse. Var skitsur på att mina jeans var fula och smällde igen alla dörrar på grund av att jag hade fått massor med teblad i mitt te. Mamma försökte prata med mig men jag vägrade. Humöret blev dock bättre när jag började färden mot min PRAOplats. En ganska lång väg måste jag säga. Det tog ungefär en timme att ta sig dit ut. När jag kom dit fick jag göra lite olika saker. Men det jag har gjort mest idag är att stå i kassan. Har klantat till det okänt antal gånger. Slog fel och jag vet inte vad... men det blir nog bättre ju fler dagar som går. 
   När jag hade slutat åkte jag in till T-centralen och mötte upp Erica. Köpte dessutom en chai latte. Mums! Tyvärr fick jag inte ha den ifred från Erica... Vi åkte till dansen. Var allmänt TRÖTTA på dansen. Och jag ska inte tala om väge dit. Erica hade ont i sitt högra ben och kom fram till att det var västvärk...
"Mitt lår växer, Becka"
Shit vad vi skrattade åt det.
   Efter dansen köpte vi varsin hamburgare på Donken och sedan åkte jag hem.

Nu sitter jag och pratar med Tess i telefon. Hon suktade mig för en stund sedan med att hon åt kakor.

http://isil.bilddagboken.se

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0