Sammandrag

Har inte skrivit på ett tag nu (i alla fall inte något längre). Tänkte alltså att jag skulle sammanfatta vad som har hänt.

Klassresan var över alla mina förväntningar. Vi hade riktigt kul och det kom fram massor om flera stycken i klassen. Dessutom fick vi ett par i klassen... Alex och Antonia. Veckans två dagar i skolan har varit trötta. De flesta har suttit och halvsovit på lektionerna. Jag somnade på svenskan dessutom.
   Igår fikade jag med Erica efter skolan. Vi var på Espresso House och drack Chai Latte, käkade scones och brownies. Sedan hängde Erica med hem till mig och vi hyrde film, Hot Chicks. Ganska kul film och en tjej som förvandlas till kille. Egentligen hade vi tänkt gå ut men vi var alldeles för trötta.
   Efter filmen somnade jag och Erica i Gustafs rum (han har Playstationet). Klockan var ungefär elva då. Gustaf spelade TV-spel och efter en stund vaknade jag och Erica igen och gick och la oss. Klockan var då ungefär tolv. Det blev en tidigt kväll alltså, men det kanske var bra.
   Vaknade vid halv tolv på dagen och steg upp och åt frukost. Satt och nördade oss framför datorn och jag läste lite. Sedan kom mamma hem och sa åt mig att jag var tvungen att städa Deyas bur. Alltså tog jag mig till Centrum (Erica åkte hem). I Centrum lämnade jag tillbaks filmen och köpte strö. Städade buren när jag kom hem och sedan följde jag med pappa ut till farmor och farfar.

Gustaf snaggade sig igår förresten. Ericas och mina farhågor besannades. Det är kanske inte jättefult... Men jag föredrar en lillebror med längre hår.

http://isil.bilddagboken.se

PUSSKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0