Sömnigt

Dålig dag!! Jag har varit trött och irriterad. Bråkade med en "kompis", fast jag har i och för sig bara väntat på att vi ska börja bråka. Det enda som är synd är att hon är med många som jag också är med. Så jag fick vara med Hannie och Ellen istället. Det är inte så farligt det heller. 
   På musiken idag somnade jag nästan vid upprepade tillfällen, jag var så sjukt trött. Tilda sa att jag hela tiden hade ryckt till när jag vaknade upp från min halvslummer. Men det var ju så segt på musiken idag. Vi sjöng samma sång hela tiden och den gjorde en trött. Nää, det var inte roligt, det säger jag bara. För att bli piggare gick jag efter musiken (som var vår sista lektion) ner till Abbes och köpte godis. Haha, jag tänker varje dag " inga godisköp idag", ändå lyckas jag alltid köpa godis. Jag får så dåligt samvete. Men idag hade vi i alla fall sprungit på gympan, så ag var faktiskt nästan värd det där godiset.
   Apropå gympan, jag är grymt stolt över min prestation idag. Det gick riktigt bra. Kunde kanske ha ansträngt mig lite mer... Men jag kände ändå att jag sprang på riktigt bra!!

http://isil.bilddagboken.se

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0