Speciell special

Jag bara måste säga att Victoria Beckham Special var bland det roligaste jag har sett på länge. Nu låter jag urtöntig. Men seriöst, det var skitkul. Man såg att Victoria spelade så himla mycket och hon drev med ALLT skvallerpressen säger om henne. Det var faktiskt värt att se på grund av skrattfaktorn i det hela. Jag brukar aldrig uppskatta program om kändisar och liknande, men det här var kul. Ska jag vara ärlig tycker jag att det var värt att jag missade CSI för det.

Oavgjort i AIK-DIF... Skulle ha varit bättre om AIK vunnit, men man kan ju inte få allt här i livet.

Nu ska jag sussa (23.01, jag är stolt).

Sov gott allesammans

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0