Spice vs. Britney

Haha, hur trist kan man egentligen ha det? Jag sitter här, en fredagskväll, och laddar ner gamla Spice Girlslåtar. Fattar inte riktigt att jag tyckte att de var så fantastiska när jag var yngre. Men jag ska väl säga att min musiksmak har ändrats något. Den har ändrats en hel del bara på sista tiden också. I och för sig är det ganska kul att  lyssna på lite gammal musik. Ska jag erkänna blev det några Britneylåtar också. Hennes låtar är bättre än Spice Girls i alla fall.
   Funderar på om jag ska sätta på en film istället för att sitta här framför dator. Vet bara inte vilken film jag ska titta på. Inte för att vi har något större utbud här hemma. Tror att det blir någon Sagan om Ringenfilm. Enkelt att titta på eftersom att jag kan dem utantill typ. Fast samtidigt så funderar jag på om jag ska se Save the Last Dance. Såg liksom inte hela när jag tittade på den senaste gången. Den gången såg jag typ en åttondel eller något.
   Det är ganska skönt att ha en helt lugn kväll. Är trött och förkyld. Som tur är har mitt halsont gått över. Tror inte atr jag har nämnt det, men jag har haft sjukt ont i halsen. Men nu känns det mycket bättre.

En vecka kvar...

PUSSKRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0