Blå himmel

Kom hem för någon stund sedan. Har varit inne i stan och träffat Elli. Vi var först och tränade och var duktiga, sedan gick vi till Café 60 och åt goda focaccior (stavas?). Där satt vi i några timmar och myste. Enda molnet på den blåa himlen är att jag har ont i halsen. Bara jag inte är sjuk på måndag. Det har jag inte tid med. Hoppas att jag blir sjuk på tisdag istället och så blir jag frisk till onsdag. 

Haha, jag pratade med mormor idag. Hon är så himla rolig. Jag berättade för henne att mamma och pappa avskyr när jag lägger saker, speciellt kläder, på golvet. Då sa hon att jag skulle ta en gammal väska och stoppa alla kläder i den. Ibland undrar jag vad mormor tänker med alltså. Fast jag tycker om henne.

Påminn mig om att jag ska förstöra alla Gustafs tv-spel också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0