Dagens...

Dagens bästa: Att komma hem
Dagens sämsta: Proooov
Dagens godaste: Glass med strössel, kolasås och chokladsås (vad äcklig jag är :/)
Dagens låt: I'm Waiting - The All American Rejects
Dagens klädsel: Svarta jeans, linne, vit t-shirt med svart tryck, sjal och converse
Dagens smink: Mascara, solpuder
Dagens saknad: Eliiiiin (och massa andra)
Dagens humör: Ovanligt pigg
Dagens tråkigaste: Pyssla med teknikföredraget 
Dagens mysigaste: Massage på gympan 
Dagens jobbigaste: Provet kanske... eller teknikgrejen

Dagens vill ha: Träning

Dagens frisyr: Något fult

Dagens planer: Skola och plugga (kul liv)

Dagens drog: Droga plugg

Dagens köp: Inget tror jag

Jag har så roligt... Funderar på att stänga av datorn, men jag vet inte vad jag ska göra. Trist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0