Drömmar

Äntligen lördag! Sitter på mitt rum och ska snart gå och öva lite piano. Har varit så dålig på att öva senaste tiden, men jag har inte haft tid. Får lite dåligt samvete av att jag spelar så lite. Men man måste ju låta plugget gå före allt, suck.
   Vaknade ganska sent idag och somnade om och sov lite till. Det var så skönt att sova och jag ville veta hur min dröm slutade, haha. Drömde typ om House of Wax, fast jag och massa kompisar var med. Fast de flesta visste inte att det var House och Wax, utan alla trodde att det var ett normalt ställe. Drömmen var skitkonstig. Precis som drömmar brukar vara. Ville i alla fall veta om alla skulle överleva... Jag lyckades rymma i alla fall.
   När jag väl klivit upp åt jag frukost i en evighet. Jag älskar att äta frukost när jag har mycket tid. Det är så mysigt att sitta länge och dricka te och så. Te är allt man behöver! Eller inte, men det är väldigt gott.

Om en stund ska jag åka iväg och träna med Elli. Sedan ska vi sätta oss ute någonstans och mysa.

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0