Härlig dag

Började dagen med att inte göra något särskilt, typ sitta ute på baksidan med kaninen. Var hur fint som helst! Det kändes nästan som att sommaren hade kommit. Vid halv två åkte jag in till stan för att jag trodde att jag skulle träffa Elin och Isak. Det blev dock ändrade planer och jag knallade runt själv på stan i två timmar. Började kolla efter en sjal (ja, jag är besatt). Sedan kollade jag in vad Diesel hade att erbjuda. Som vanligt ville jag ha typ halva affären, haha. 
   På Indiska hittade jag ett fint ljus som jag köpte. Köpte yogi te också. Drack det hos Elli i fredags och det var så gott så jag var bara tvungen att köpa det. Knallade vidare och på Glitter hittade jag tre guldfärgade armband och tre par örhängen. Nästa stopp blev H&M. Hittade ett par solglasögon som jag gillade, men jag köpte dem inte. Behöver någon som smakråd innan jag köper solglasögon. Köpte i alla fall ett halsband på H&M och tofsar. Har haft tofsbrist hur länge som helst, ha.

image128image129


   Tittade i massa andra affärer också, men hittade inte så mycket mer. Kom i och för sig på vad jag ska ge till Tess i present. Men det tänker jag inte skriva, ifall hon skulle läsa...

Får se vad jag gör ikväll, kanske blir en springtur... Eller så tar jag det bara lugnt.


Glad Vår


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0