Härlig dag igen

Sitter nere i källaren och lyssnar på fågelsången som hörs in. Kaninen är ute och skuttar på baksidan och solen skiner. Det börjar dock bli kallt ute nu, så jag har ingen lust att sitta ute.
   Dagen har varit ganska chill. Först engelska... Sedan SO, som var tråkig. Vi fick tillbaka religionsprovet. Det hade gått super! Sista lektionen innan lunch var musik. Det kändes ganska bra. Vi har konsert imorgon och i alla fall min klass kan sångerna.
   Lunchen var som vanligt. Äcklig mat och stressig.


image130

   På slöjden gick det sådär. Började på en ny grej. Jag orkar ärligt talat inte med slöjden just nu. Sista lektionen var bild. Gjorde klart mitt bokmärke och resten av lektionen gjorde jag typ ingenting. Det roligaste som hände på bilden var när jag och Fanny skulle kopiera. Snacka om att vi inte visste hur man gör med en kopieringsapparat...
   Nu på eftermiddagen har jag spelat piano och varit ute. Härliga tider.

Imorgon är det konsert och vi har bara två lektioner!


Mycket sol!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0