Måndag är Fåndag

Jag hatar måndagar. Allt är dåligt måndagar. Bara det faktum att helgen är slut suger. Att vi dessutom har en massa tråkiga lektioner förvärrar bara saken.
   Först hade engelska och jag var sen. Sedan SO och då hade vi prov, hoppas att det gick bra. Kunde typ nada! Efter det hade vi musik och stämrep. Sopranos och altos med Helen i 501. Jag och Ellen flummade, som vanligt och jag misstänker att Ellen var full. Fast hon förnekade det, suck... Sedan var det lunch och det var tråkigt för vi hann bara äta.

image132
Saknar er en massa! Kan ni inte vara här och pigga upp min vardag?

   På slöjden gick allt åt helvete och jag kunde ingenting. Snart börjar jag skolka från slöjden, det blir ju bara värre och värre för varje gång! Sista lektionen var teknik. Det var däremot kul. Enda lektionen idag som var rolig. Först höll Martin föredrag och det gick väl sådär. Det var intressant i alla fall. Sedan arbetade jag på min metronom. Förstörde fingrarna när jag klippte i ett nät. buhu.

Om en timme och x antal minuter ska jag åka iväg och träna. Ska på box och ha det jobbigt. Behöver det. Kommer nog inte att hinna träna så mycket den här veckan... Eller det kanske jag visst kommer. Idag ska jag träna, imorgon är det balett och på onsdag ska jag springa. Sedan kanske jag och Tess ska träna någon dag också. Jag har kuponger så att jag kan ta med en kompis på Friskis. Härliga tider och jag kommer att hinna träna.

Längtar som fan till onsdag. Till att börja med har vi halvdag och på kvällen är det brasa och det är mys. Sedan ska jag åka och hämta Tessissen.

Ha det super


Kommentarer
Postat av: Linnea

Haha fan villken snygg bild ;).XD

2008-04-30 @ 13:41:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0